ZorgBulletin 20 mei 2021

Deel 2: Eenvoudig en snel online inzage stimuleren

Alle praktijken in de regio hebben inmiddels hun patiëntenportaal in gebruik genomen. De volgende stap binnen OPEN is het stimuleren van het portaalgebruik door patiënten. Door drukte op de praktijken op dit moment, is het begrijpelijk dat uw tijd beperkt is om hiermee aan de slag te gaan. Daarom geven wij u gedurende 4 weken korte praktische informatie waarmee u uw patiënten snel en eenvoudig kunt stimuleren gebruik te maken van het portaal. De volgende onderwerpen komen aan bod:  
  1. Pharmeon en patiënten
  2. Mijngezondheid.net en patiënten  
  3. E-learning module 2 en waarnemers  
  4. Overige materialen met o.a. Digisterker 
Deze week besteden wij aandacht aan Mijngezondheid.net en patiënten.  
  
Mijngezondheid.net biedt uw patiënten ondersteuning via: Home - Mijngezondheid 

Op deze pagina en op alle andere pagina's van Mijngezondheid.net bevindt zich rechts onderin chatbot Robin. Uw patiënt kan Robin vragen stellen. Heeft Robin geen antwoord dan wordt de patiënt doorverwezen naar een formulier waarop hij/zij vragen kan stellen waarop zo spoedig mogelijk een reactie wordt gegeven. Verder zijn er onder het tabblad: ondersteuning, veelgestelde vragen en diverse instructiefilms te vinden die patiënten verder kunnen helpen.  
  
Om uw patiënten hierover te informeren, hieronder een voorbeeld van een tekst die u kunt gebruiken: 

Heeft u vragen over Mijngezondheid.net? Dan vindt u op deze pagina en op alle andere pagina's rechts onderin chatbot Robin. U kunt Robin vragen stellen.

Heeft Robin geen antwoord dan wordt u doorverwezen naar een formulier waarop u uw vraag kunt stellen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie. Verder vindt u onder het tabblad: ondersteuning. veelgestelde vragen en diverse instructiefilms die u verder kunnen helpen.

Deel dit bericht: