ZorgBulletin 1 juni 2023

Achterstand verwijzingen Mevis

Bij Mevis is een achterstand opgelopen in de verwerking van de verwijzingen, waarvoor welgemeende excuses. Het lukt Mevis momenteel niet om contact te leggen, met verwijzers of patiënten, binnen de gestelde termijn van vijf werkdagen. De medewerkers van Mevis begrijpen dat deze achterstand u ook raakt en dat u regelmatig vragen krijgt over de stand van zaken rondom de verwijzing. Het streven is om binnen de komende weken alle ouders gebeld te hebben en de verwijzingen door te zetten. Zodra de achterstand is bijgewerkt, wordt u hiervan op de hoogte gesteld. 
  
U en de doorverwezen patiënten kunnen vragen stellen via verwijszorgmvs@mevis.nl. Mevis werkt hard aan een nieuwe structurele oplossing zodat deze situatie zich niet opnieuw zal voordoen. Om u zo goed mogelijk van informatie te kunnen voorzien, verzoekt Mevis u om standaard een emailadres te vermelden in de verwijsbrief.